Friday 11 August 2017

Förståelse Optioner Table


Så här läser du ett lagerbord. Här är vad varje kolumn betyder.52 veckor hög Den här kolumnen ger dig det högsta priset som den specifika beståndet har uppnått under den senaste 52 veckorsperioden.52 veckors låg Den här kolumnen ger dig det lägsta priset den specifika beståndet har nått under den senaste 52 veckorsperioden. Namn och symbol Denna kolumn berättar om namnet på företaget vanligtvis förkortat och stocksymbolen tilldelas den. Finansiella tabeller listar aktier i alfabetisk ordning efter symbol och du måste använda dem i All aktiekommunikation. Utdelning Ett värde i den här kolumnen indikerar att betalningar har gjorts till aktieägare. Det belopp som du ser är den årliga utdelningen citerad som om du ägde en aktie av den aktien. Volym Denna kolumn berättar hur många aktier av den aktuella aktien var Handlas den dagen Om endast 100 aktier handlas på en dag är volymen 100. Avkastning I den här kolumnen hänvisas till vilken procentandel den särskilda utdelningen är till aktiekursen. Avkastningen, som är viktigast för inkomstinvesterare, är beräknad genom att dividera den årliga utdelningen med nuvarande aktiekurs. PE Denna kolumn anger förhållandet mellan aktiens pris och företagets resultat. Detta förhållande kallas också resultatet flera eller bara multipel används ofta för att bestämma om ett lager är ett bra value. Day last Den här kolumnen berättar hur trading slutade för ett visst lager på den dag som representeras av tabellen Vissa tidningar rapporterar det höga och låga för den dagen utöver lagrets slutändrade prisändring Den här kolumnen svarar på frågan Hur gjorde stocken prisändring idag jämfört med börskursen vid utgången av föregående handelsdag. Utestående aktieoptioner och hur det kan vara mer lönsamt än att sälja aktier. Nyckeln till förståelse av aktieoptioner och hur de kan spela en stor roll när du tjänar pengar är För att inse att du inte behöver tusentals dollar för att komma igång. Ja, med tusentals dollar hjälper dig att nå dina mål snabbare, men aktieoptionsinvesteringar låter dig investera s köpcentra summor pengar och snabbt bygga upp ditt konto. Stock alternativ investeringar gör att du kan ta en liten summa pengar och har chansen att tjäna en hög avkastning på pengarna Detta gör att du kan bygga upp ditt investeringskonto snabbare. Inte många människor Har 30 000 på att de kan investera i aktier, men de flesta kan hitta 90. Låt oss låta aktiekursen för Apple Inc bara stängas på 99 72. Så om du ville köpa en del av Apple-datorn skulle det kosta dig 99 72, plus commissions. Let s säga att ett år senare har börsen gått upp i värde med 10 Du skulle ha gjort ungefär 10 på din 99 investering. Nu tjänar 10 avkastning på dina pengar är bra, men jag skulle inte rekommendera någon att vänta en helhet år bara för att tjäna 10.Everyone vet att ju mer pengar du investerar i aktier desto mer pengar kan du göra Nu kan vi se hur samma 90 kan användas med aktieoptionsinvestering. Stockalternativ Investera för människor som inte har mycket pengar. Jag Jag visar dig en 90 alternativ handel som jag gjorde Kollar på var och en av bl ue pilar kan gå över denna handel Symbolen är HUM som är aktiesymbolen för Humana Inc. Med mina handelsverktyg såg jag att en potentiell handel var i horisonten. Lageret såg ut att det var på väg att ta av sig i pris jag köpte 2 kontrakt för en feb 2009 45 Samtalsalternativ för 45 Du lär dig mer om köpoptioner i en senare lektion, men i huvudsak köper du köpoptioner när du tror att beståndet kommer att stiga. Nu när du vet definitionen på aktieoption, vad rättigheter köpte jag med denna Call option. Yes det betyder att jag köpte rätt, men inte skyldigheten att köpa Call option 200 aktier 2 avtal Humana Inc före eller innan februari 2009. Om du är förvirrad och fortfarande har en svårt att förstå aktieoptioner och gå tillbaka till vad som är aktieoptionslektion och granska det igen. Jag betalade 90 för dessa kontrakt Om du minns 1 optionsavtal 100 aktier i lager Så du multiplicerar alltid de angivna priserna med 100 45 100 aktier 45.Jag köpte 2 kontrakt 45 2 90 Om t Han förvirrar dig, oroar dig inte. Vi kommer att ta reda på hur alternativen är prissatta i en annan lektion. Bara vet att jag betalade 90 för dessa 2 kontrakt. Låt oss se hur denna handel visade sig. Jag stängde handeln ungefär 15 dagar efter det jag gick in. Alternativen Gick upp i värde till 1 65 eller 165 köpte jag två kontrakt så det betyder 330 165 2 sattes tillbaka till mitt konto. Tänk på att jag bara investerade 90 på denna handel så låt oss se hur mycket pengar jag gjorde. 330 - 90 240 vinst eller 267 avkastning på mina pengar Inte dåligt i 15 dagar och bara spendera 90. Så här visar det sig att du inte behöver mycket pengar för att få en anständig avkastning på dina pengar Nu kan jag inte gå i pension på 240 men 267 avkastning på din investering är fortfarande 267. Jag hoppas det här går för att visa varför aktieoptionsinvesteringar är så tilltalande Aktiealternativ är ett av de bästa investeringsfordon som jag någonsin har lärt mig om. Disclaimer detta är en mycket hög riskhandel därför Jag investerade bara 90 Dessa avkastningar sker inte ofta, men de händer ändå. Syftet med exemplet var att visa att du verkligen inte behöver en stor summa pengar för att göra anständiga investeringsavkastningar. Är du intresserad av aktieoptionsinvestering. Jag hoppas nu att du är mer intresserad av att lära dig allt du kan om aktieoptionsinvesteringar. Det är inte för alla, men jag känner att alla åtminstone bör lära sig om dem. Utestående aktieoptioner tar tid, men du kan påskynda processen genom att ha någon visa dig hur att handla i stället för att läsa hur man handlar aktieoptioner från en bok eller online. Att ha en optionsmentor är en av de bästa besluten i mitt liv. Jag försökte hela självutbildningsvägen, men jag blev bruten och frustrerad och kunde inte ha något stycke ihop allt material jag lärde mig gratis. Om du värdesätter din tid och vill gå med med andra framgångsrika studenter, gå med i nyhetsbrevet och lära dig mer om vår mer avancerade träning. Du kan också läsa en av våra möjligheter till mentoring framgångsberättelser för att se hur förståelse av lager Alternativ kan verkligen betala för dig. Produkter som skapats av Trader Travis. Options Trading Made Simple Course. Free Options Course Learning Modules. All aktieoptioner handel och teknisk analys information på denna webbplats är endast för utbildningsändamål. Medan det antas vara korrekt, Det bör inte betraktas som enbart tillförlitligt för användning vid beslut om faktiska investeringsbeslut Copyright 2009 - Present Options Trading Group, Inc Alla rättigheter förbehållna Alternativ ar e inte lämplig för alla investerare eftersom de särskilda risker som är förknippade med optionshandel kan exponera investerare för potentiellt snabba och väsentliga förluster. Läs Läs egenskaper och risker med standardiserade alternativ innan du investerar i options.613 Bryden Ave Suite C 157, Lewiston ID 83501.Optioner Basics Handledning. De många investerareportföljerna finns idag investeringar som fondfonder och obligationer. Men de olika värdepapper du har till ditt förfogande slutar inte där. En annan typ av säkerhet, som kallas ett alternativ, presenterar en värld av möjligheter för sofistikerade investerare. Kraften i alternativen ligger i deras mångsidighet De gör att du kan anpassa eller justera din position beroende på vilken situation som uppstår. Alternativ kan vara så spekulativa eller så konservativa som du vill. Det betyder att du kan göra allt från att skydda en position från en nedgång till direkt satsning på rörelsen av en marknad eller index. Denna mångsidighet kommer emellertid inte utan kostnader. Alternativ är komplexa värdepapper och Kan vara extremt riskabelt Det här är anledningen till att när du handlar med alternativ får du se en ansvarsfriskrivning som följande. Åtgärder innebär risker och är inte lämpliga för alla. Alternativhandel kan vara spekulativ och medföra stor risk för förlust. Bara investera med riskkapital. vad någon säger till dig, alternativhandel handlar om risker, särskilt om du inte vet vad du gör. På grund av detta föreslår många människor att du rensar bort alternativ och glömmer deras existens. Å andra sidan är du okunnig om någon typ av investeringar du i ett svagt läge Kanske spekulativ naturen av alternativen inte passar din stil Inget problem - då spekulera inte i alternativ Men innan du bestämmer dig för att inte investera i alternativ ska du förstå dem. Inte lära dig hur alternativfunktionen är lika farlig som att hoppa rätt i utan att veta om alternativ skulle du inte bara förlora att ha ett annat objekt i din investeringsverktygslåda utan också förlora inblick i arbetet hos några av världens största företag Oavsett om det är att säkra risken för valutatransaktioner eller att ge anställda ägande i form av aktieoptioner, använder de flesta flerborgare idag möjligheter i någon form eller annan. Denna handledning kommer att introducera dig till de grundläggande alternativen. att de flesta alternativa handlare har många års erfarenhet, så förvänta dig inte att vara en expert omedelbart efter att ha läst den här handledningen. Om du inte är bekant med hur börsen fungerar, kolla in handledningen Grundläggande handledning.

No comments:

Post a Comment